Že več kot 55 let smo ena največjih medijskih hiš. S svojimi edicijami dosegamo vse segmente bralcev, tako v tiskani kot v digitalni obliki. S pomočjo naših digitalnih platform vsebine dnevno prilagajamo zahtevam na trgu in bralce ozaveščamo o najrazličnejših dnevnih dogodkih. Medijska hiša Delo s svojimi edicijami dosega več kot 1,2 milijona bralcev tedensko, kar ji zagotavlja prevladujoč položaj na medijskem trgu v Sloveniji.

Prva številka časnika Delo je ugledala luč sveta pred več kot 55 leti. Vedno smo se zavedali, da so spremembe nujne in se prilagajali novim bralnim navadam, spremenjeni bralni kulturi ter tudi novim tehnologijam in platformam. Ob nas je zrasla družina publikacij: dnevnikov, tednikov, revij in spletnih portalov.

V naši družini je poleg osrednjega informativnega časnika Delo tudi časnik Slovenske novice, ki je najbolj priljubljen dnevni časopis v Sloveniji. Ker so interesi naših bralcev različni, obema časnikoma, Delu in Slovenskim novicam, skoraj vsak dan priložimo eno od prilog, s katerimi bralcem pomagamo pri iskanju rešitev pri delu, opremljanju doma in življenjskem slogu. Vsak prvi ponedeljek v mesecu je priložen Super50, ob torkih Ona, sreda je dan za Deloindom, sledi športni četrtek s prilogo Polet, za konec tedna ob petkih Vikend ter poslovni tednik Svet kapitala, v soboto v Delu čaka najbolj kredibilna priloga Sobotna priloga. Tedensko branje ponujamo v Nedelu in prilogi Odprta kuhinja ter Nedeljskih novicah in reviji Suzy. Mesečna revija Onaplus je po raziskavi RPN najbolj prodajana ženska revija v Sloveniji.

»Digital first« postaja vse bolj tudi naš moto in fokus za delo za naprej in zato smo ob osrednjih delo.si in slovenskenovice.si v teh letih nanizali še bolj nišne portale: deloindom.si, polet.si, vandraj.si, pogledi.si, nepremicnine.deloindom.si, gostilne.delo.si, micna.si. Zadnja dva portala imata tudi svojo aplikacijo Mična in Gostilne, za tiste, za katere je mobilnik glavni vir informacij, pa smo razvili aplikacijo Delo ekspres (ekspres.delo.si), obe nosilni ediciji pa imata prav tako svoji aplikaciji za mobilne naprave. Ne nazadnje je bilo Delo prvi slovenski časopis na iPadu (6. novembra 2010), ki je bil uvrščen v prodajalni aplikaciji Apple Store. Več o edicijah Dela na povezavi: http://dd.delo.si/edicije.

Smo zrela in resna medijska hiša, bralci pa nas lahko spremljajo skozi ves dan, kadar koli na svojih mobilnih napravah, doma ali na poti, na spletu ali drugih digitalnih platformah.

In vendar bistvo Dela in vseh naših edicij ostaja. Bralcem vsak dan posredujemo kakovostne in ažurne informacije, spodbujamo bralno kulturo in ozaveščenost prebivalstva ter med prvimi odpiramo pomembne družbene teme. S tem odgovorno prispevamo k demokratizaciji slovenske družbe. Spreminja se le naš način, kako bralcem sledimo in kje nas lahko prebirajo. Iščemo odgovore, zato da so bralci vedno dobro obveščeni in da se lahko zato, ker imajo več informacij, pravilno odločajo.

Morda lahko prav z vašo pomočjo dosežemo še tiste bralce, ki nas zdaj ne spremljajo ali nas prebirajo le občasno. Iščemo pot do novih bralcev ali nove poti do bralcev. Tudi tistih mlajših, ki se ne zavedajo pomena informiranosti. Zato morda potrebujemo prav vas!

delo_000001  deloekspres_000001 deloindom_000001dd_nepremicnine_000001svetkapitala_000001slovenskenovice_000001polet_000001micna_000001nedeljskenovice_000001gostilne_000001vadraj_000001 nedelo_000001ona_000001desetka_000001         sobotnapriloga_000001 suzy_000001 onaplus_000001 super50_000001 vikend_000001odprtakuhinja_000001 360_logo_000001 pogledisi_000001